עמותת גלבוע אוהבת חיות

עמותת גלבוע אוהבת חיות, נוסדה להציל כלבים וחתולים נטושים, לשקמם ולמצוא להם בתים חמים לאימוץ, באזור הגלבוע והעמק. העמותה פועלת בכל אזור הצפון בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות וגורמים אחרים שפעילים באזור.

עמותת גלבוע אוהבת חיות – כל מה שצריך לדעת:

תוכן עניינים

גלבוע אוהבת חיות - פרטי קשר ומידע כללי

גלבוע אוהבת חיות, היא עמותת בעלי חיים ללא כוונת רווח, אשר הוקמה מתוך כוונה לעזור לכלבים וחתולים במצוקה. העמותה עוזרת לכלבים וחתולים אשר ננטשו, נזנחו ועברו התעללויות. המטרה של העמותה היא לטפל בהם, לשקם אותם ולעזור להם למצוא בית חם ואוהב.

העמותה היא הראשונה באזור הצפון אשר פועלת באמצעות מתנדבים והמימון שלה מגיע מתרומות של אנשים ועסקים. במהלך השנים, מיום הקמתה בשנת 2006, העמותה הצילה מאות כלבים וחתולים והעבירה אותם אל בתים חמים ואהובים.

כיום העמותה פועלת בכל אזור הגלבוע, העמקים ולמעשה בכל אזור הצפון. היא מבצעת פעילויות שונות ושיתופי פעולה עם רשויות מקומיות וכן עם מוסדות חינוך, מוסדות ציבור, וגורמים אחרים במטרה ליישם את החזון שלה ולהביא לידי שכל כלב או חתול אשר יגיעו אליה, ימצאו בית חם.

להלן פרטי הקשר של העמותה:

גלבוע אוהבת חיות – תחומי העיסוק של העמותה

באופן טבעי, תחום העיסוק העיקרי של העמותה הוא טיפול בכלבים וחתולים אשר ננטשו, נזנחו ועברו התעללות, מתוך כוונה לספק להם בית חם ואוהב. במסגרת העמותה, בתמיכה של שירותים וטרינריים והכלבייה במושב מגדים, העמותה מספקת בית מחסה חם ותומך לכל כלב וחתול שמגיע,מטפלים בהם לפני שהם מציעים אותם לאימוץ.

החלק של הסיוע כולל שיקום רפואי וכן שיקום במובנים אחרים, כולל יצירת תקשורת טובה יותר עם בני אדם.

עמותה לאימוץ כלבים וחתולים

מעבר לחלק זה, הרי שהעמותה פועלת במישורים נוספים:

חשוב לציין, האימוץ דרך העמותה נעדה באופן מסודר, אחרי ראיון מקיף עם המאמצים וכן רק לבני 24 ומעלה.

אימוץ כלבים בגלבוע – היכן העמותה פועלת

עמותת גלבוע אוהבת חיות, פועלת באזור הגלבוע והעמקים, אך למעשה היא פועלת בכל אזור הצפון וניתן להגיע אליה או אל כלביות בצפון ולאמץ מהן כלבים וחתולים. העמותה עצמה מפעילה כלביית הגלבוע במושב מגדים.

ניתן ליצור קשר עם צוות העמותה בטלפון, דרך הפייסבוק, וכן דרך אתר האינטרנט של העמותה ולקבל את כל המידע הרלוונטי, הן על כלבים וחתולים שממתינים לאימוץ והן על הימים בהם ניתן לבקר בכלבייה ולבחון אימוץ של כלב או חתול.

 סיכום:

אם אתם מתגוררים בצפון ומעוניינים לאמץ כלב או חתול, שווה לכם לפנות לגלבוע אוהבת חיות ולקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא. צוות העמותה ישמח לעמוד לרשותכם, לספק לכם את כל המידע ולעזור לכם בתהליך האימוץ.

אימוץ כלבים בגלבוע
תחומי המומחיות שלנו:
ביטוח כלבים
ביטוח סוסים
ביטוח חתולים
עקבו אחרינו:

קבלו הצעה מייידית לביטוח כלבים

השאירו פרטים וקבלו הצעה מייידית למייל​:

ביטוח לכלבים

קבלו הצעה מייידית לביטוח סוסים

השאירו פרטים וקבלו הצעה מייידית למייל​:

מין הסוס:
ביטוח סוסים

קבלו הצעה מייידית לביטוח חתולים

השאירו פרטים וקבלו הצעה מייידית למייל​:

ביטוח חתולים
דילוג לתוכן