עמותת sos חיות

אחת העמותות הגדולות בישראל שפועלות להצלת חיות ובפרט כלבים וחתולים חסרי בית, היא עמותות SOS חיות. העמותה פועלת בכל רחבי הארץ ושמה לה למטרה לשפר את מצב הכלבים והחתולים חסרי הבית ולעזור להם למצוא משפחה אוהבת שתאמץ אותם.

עמותת אס או אס – כל המידע שצריך להכיר:

תוכן עניינים

אס.או.אס חיות פרטי קשר ומידע כללי

אחת העמותות הגדולות בישראל שפועלות להצלת חיות ובפרט כלבים וחתולים חסרי בית, היא עמותות SOS חיות. העמותה פועלת בכל רחבי הארץ ושמה לה למטרה לשפר את מצב הכלבים והחתולים חסרי הבית ולעזור להם למצוא משפחה אוהבת שתאמץ אותם.

להלן פרטי הקשר של העמותה:

בכל יום שישי העמותה עורכת יום אימוץ בכתובת זו בין השעות 11-14.

כמו כן, העמותה עורכת יום אימוץ במתחם אימוץ בהרצליה בין השעות 10-13 ובימי שבת בין השעות 10-14 (ניתן להקליד בוויז SOS  חיות הרצליה, ולהגיע אל המקום בקלות).

מידע על העמותה

העמותה הוקמה בשנת 1978 על ידי ריקי בצר, ד"ר זאב שיינר ומונה הלפמן ז"ל. במהלך השנים העמותה גדלה, והפכה להיות אחת מהעמותות הגדולות בישראל בתחום של הצלת כלבים וחתולים.

העמותה עזרה לאלפי כלבים וחתולים למצוא בית חם, בין היתר דרך מיסוד הרעיון של ימי אימוץ קבועים, אותם היא עורכת עד היום ברמת אביב ורמת השרון (בימי שישי), הרצליה (ימי שבת).  בימים אלו אפשר להגיע אל מקום קבוע בו עורכת העמותה את יום האימוץ, להתרשם מהכלבים והחתולים השונים, לשאול את מתנדבי העמותה שאלות שונות אודותיהם ולהחליט, את מי לאמץ.

מה הם תחומי העיסוק של SOS חיות?

מלבד ימי אימוץ קבועים, הרי שהעמותה מבצעת עוד מספר פעולות למען כלבים וחתולים:

משפחות אומנות

עמותת SOS חיות מתנגדת לרעיון שכלבים וחתולים אמורים להיות במכלאות, על כן היא מעבירה אותם למשפחות אומנות ופנסיונים שיטפלו בהם עד שימצאו להם משפחות קבועות לאימוץ.

עיקורים, סירוסים וטיפולים רפואיים

העמותה פועלת לעיקור וסירוס חתולי רחוב, כלבים לפני אימוץ וכן מעניקה טיפולים רפואיים בעזרת מרפאה וטרינרית שהוקמה על ידי צוות המקום.

מערך חינוך והדרכה

מיום הקמתה דגלה העמותה בחינוך לאהבת בעלי חיים. היא משתפת פעולה עם משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה, לחינוך והדרכה בנושא של טיפול נכון בבעלי חיים.

מהי מטרת עמותות SOS חיות?

החזון של העמותה הוא לספק בית אוהב ותומך לכל כלב וחתול, למנוע מהם חיי סבל ואלימות, ולקשר בצורה נכונה בין כלבים וחתולים לבעלים פוטנציאליים.

העמותה הינה מלכ"ר, כלומר מוסד ללא כוונת רווח. היא מופעלת על ידי צוות מתנדבים אשר אחראי על המחלקות השונות שלה. העמותה כוללת יחידות ספציפיות עבור כלבים וחתולים, יחידה לחינוך והדרכה, יחידת מתנדבים שעוסקת בכל הקשור לאימוץ, וכן היא מפעילה מוקד אבידות ומציאות שמטרתו לאסוף כלבים וחתולים נטושים ולעזור לאנשים למצוא כלבים וחתולים שברחו ולהשיב אותם לביתם.

אימוץ חיות מחמד

העמותה בוחנת בצורה קפדנית האם המשפחות המאמצות אכן מתאימות לאמץ כלב או חתול. לאחר שתהליך האימוץ מתבצע, העמותה דואגת לשמור על קשר עם המשפחות, על מנת לעזור להן בתהליך הקליטה.

לפני שבוחרים לאמץ כלב או חתול מהעמותה, ישנה דרישה שכל מי שמעורב בתהליך יגיע אל יום האימוץ, על מנת שתהיה הסכמה רחבה על סוג הכלב או החתול אותו בוחרים לאמץ. כמו כן, אם מדובר במבנה שכור, יש לוודא שאכן מותר לאכלס בו כלב או חתול.

האימוץ עולה כסף, אשר מהווה תרומה להצלת בעלי חיים. במסגרת האימוץ מקבלים בדיקת וטרינר חינם במקום, חיסוני משושה, חיסון כלבת ושבב, שקיות מזון, עיקור או סירוס, ואחריות רפואית בשבועיים הראשונים. יש אפשרות להחזיר את הכלב או את החתול אחרי שבועיים במידה והאימוץ לא צולח.

לסיכום – אם אתם מעוניינים להתנדב או לתרום להצלת בעלי חיים. SOS חיות, זו העמותה בשבילכם. אם אתם מעוניינים לאמץ כלב או חתול, אתם יכולים להיות בטוחים, כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של כלבים וחתולים, מטופלים ומטופחים, אשר ישמחו למצוא אצלכם בית חם. יועצי האימוץ של העמותה ישמחו לעזור לכם בכל שלב.

עמותות כלבים
תחומי המומחיות שלנו:
ביטוח כלבים
ביטוח סוסים
ביטוח חתולים
עקבו אחרינו:

קבלו הצעה מייידית לביטוח כלבים

השאירו פרטים וקבלו הצעה מייידית למייל​:

ביטוח לכלבים

קבלו הצעה מייידית לביטוח סוסים

השאירו פרטים וקבלו הצעה מייידית למייל​:

מין הסוס:
ביטוח סוסים

קבלו הצעה מייידית לביטוח חתולים

השאירו פרטים וקבלו הצעה מייידית למייל​:

ביטוח חתולים
דילוג לתוכן